פלייר שיעשה את העבודה

דף הבית/חשוב לדעת/פלייר שיעשה את העבודה
פלייר שיעשה את העבודה 2017-10-08T23:29:17+00:00

איך לעצב פלייר שבאמת יעשה את העבודה?

הרבה בעלי עסקים משקיעים כסף בפרסום על גבי פליירים. יש משהו מאוד נחמד בידיעה שתמורת כמה מאות שקלים העסק שלך יכול להתפרסם בתפוצה נרחבת.

אך האם יש נוסחא כלשהיא ל-עיצוב פליירים? מסתבר שיש, וכדאי מאוד לדעת אותה על מנת להשיג יותר תועלת מהפרסום שלך.פלייר שיעשה את העבודה

כל פריט פרסום חייב להיות בנוי על פי מספר אלמנטים בסיסיים על מנת שיגרום לתגובה אצל הלקוח הפוטנציאלי. חשוב על הפלייר האחרון שעשית.

האם הוא הביא פניות? אם כן, ברור שפעלת על פי הנוסחא. אם לא, והרגשת קצת פרייר שביזבזת כסף לשווא, היה סמוך ובטוח כי פשוט לא נשמרו הכללים הבסיסיים לבניית הפלייר.

כתבה זאת באה לעזור לך לשפר את אחוזי הפניות לפעם הבאה:

1. משיכה – גורמת ללקוח להחזיק בפלייר ולהגיד לעצמו שיש פה משהו שמעניין אותו, אפילו באופן תת-מודע, לצרוך את המוצר. כמפרסמים יש לנו כמאית שנייה בה הלקוח מסתכל על הפלייר ומחליט באופן חד וברור אם הוא ימשיך להתעניין ולהסתכל על הפלייר או שיזרוק אותו לפח. ההצלחה של פלייר תלויה בכפתור ששמנו בראש הפלייר. מהו כפתור?מילה או משפט שגורמים ללקוח להמשיך להתעניין במוצר או בשירות.

2. לעניין – לאחר שהלקוח הסתכל על הכפתור העליון והחליט להקדיש עוד מס’ שניות לעיון, אנו צריכים לתת נתונים אמיתיים והכרחיים כדי לעניים במוצר או בשירות שאנו מעוניינים להציע לו. מי אנחנו, מה הרקורד שלנו, איך המוצר יכול לעזור לו, ואיזה תועלת הוא יקבל משימוש במוצר. כל אלו נכתבים בצורה פשוטה ורהוטה, שכל אחד יוכל להבין ולהזדהות.

3. העברת המסר – פה אנחנו צריכים להיות מאוד מאוד נוקשים עם הלקוח ו”להחליט בשבילו” שעליו להתקשר אלינו או למצוא קריאה לפעולה אשר תגרום לו ליצור עימנו קשר. אין פה כל היסוס או משפטים עדינים. ישנה אגרסיביות מסויימת שחייבים להשתמש בה. משפטים כמו “צור קשר עוד היום”, “פנה אלינו עכשיו” או “לפרטים נוספים התקשר כעת” עושים את העבודה, ואם הפלייר בנוי טוב, הלקוח יציית להוראה.

4. הפליירים המוצלחים ביותר הם פליירים שלא “מאכילים את הלקוח בכפית” אלא נותנים ללקוח להפעיל מעט את הדמיון שלו ויוצרים אצלו מחשבה בנושא.

5. היקף פריסה – הדבר המרכזי שמשפיע על אפקטיביות הפלייר היא לא האיכות שלו, אלא הכמות. אם נחלק פלייר יפייפה במספר מועט של עותקים לא תהיינה לנו פניות כלל. לעומת זאת, פלייר שבנוי טוב אשר מחולק בכמות גדולה 10,000 – 50,000 עותקים, יתן לנו פניות והיקף נרחב של פעילות.

6. חזרה על המסר – סוד אמיתי ששווה הרבה כסף: עדיף להתמקד באיזור גיאוגרפי מסויים ולחלק את הפליירים שם 3 פעמים ברווחים של שבוע וחצי, מאשר לחלק פעם אחת בפריסה רחווה יותר. ככול שהלקוח יראה אותך יותר, ככול שתהייה עיקבי יותר, כך הלקוח יבין שהמוצר הוא רציני וחזק והוא יתעניין בו יותר ויהיה לו יותר קל לקבל אותו.

לפרטים נוספים מלאו את טופס הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

צרו עמנו קשר
צרו קשר