ניוזלטר

דף הבית/ניוזלטר
ניוזלטר 2017-10-08T13:49:14+00:00

פעמים רבות ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא בבחירה בספק הנכון “לרוץ” איתו.
להלן 3 נקודות, טריוויאליות מאוד אך חשובות, שכדאי לכם לשים לב כשאתם בוחרים ספק לשיווק העסק, או לכל פעילות אחרת לטובת העניין:

1. לבדוק שהוא ראוי לאמון

ספקים רבים מבטיחים הרים וגבעות בזמן המכירה אך כשמגיע הזמן הקריטי של השירות או האספקה, מגלים שהדברים לא כפי שנאמרו מבחינת מהירות, טיב ואיכות, וקמפיין מוצלח יכול לרדת לטמיון ברגע.

איך בודקים? מבררים אצל לקוחות. טורחים ומתקשרים למס’ לקוחות, עדיף לא אלו שהספק נתן, ושואלים לגבי ההבטחות לעומת רמת הביצוע בפועל.

2. חשוב מאוד לדעת לקחת אחריות

טעויות קורות, כולנו בני אדם, אבל הגדולה היא לדעת לקחת אחריות. וזה לא מובן מאליו. גם כאן, בדיקה מקדימה עם מס’ לקוחות רנדומליים יוכל לגלות מהי רמת האחריות שהספק מוכן לקחת. ולבחור בהתאם.

3. מהירות השירות חשובה יותר מהאיכות

בעולם התחרותי של היום, קמפיינים רבים נופלים על איבוד מומנטום ותיזמון. החוכמה של ספק טוב בשיווק היא לדעת להיות גמיש ולהגיב מהר, ולספק בזמן את שצריך כדי שנעמוד מוכנים.

כמובן שהאיכות חשובה, אבל לא עד כדי כך שהתזמון של הקמפיין יתפספס, מה שיוביל לאובדן הכנסה. האמינו לנו!

לכל שאלה ועניין דברו איתי: גבריאל – 052-3325625

מאת: גבריאל סולימני, מנכ”ל עולם הדפוס

כל מי שמתעסק בשיווק עסקים, נתקל בבעיה הזאת: איך אני מביא עוד לקוחות? התשובות הן מגוונות מאוד, ויש אסכולות רבות, שיטות ופילוסופיות שיודעות לענות על התשובה הזאת.

אני רוצה להתמקד היום בשיטה יעילה מאוד שיש לה עוד הרבה מה לתרום לשיווק של עסקים: הפליירים.שיווק עסקים דרך פליירים

היתרונות:

1. ניתן לטרגט מיקום גאוגרפי – על אמת!
בעלי עסקים רבים מוצאים שאין תחליף לקמפיין פליירים טוב אשר מתבצע בשכונה. לכל נותני השירותים לבית, טיפוח אישי, מזון ומשלוחים, עוד לא מצאנו תחליף ראוי וכנראה גם לא נמצא.
הנוכחות הקבועה של הפליירים שלכם באזור הגאוגרפי הנכון לפעילות העסק שלכם, תעשה מהר מאוד את ההבדל ותביא לפניות רבות מלקוחות שנתקלו בהצעה שלך ומעוניינים בה.

2. ניתן להגיע עד לדלת הלקוח
מוצר מדליק ויעיל שמוגדר כפלייר – תלי-דלת – ועושה את העבודה מעולה מבחינת נוכחות חזקה מאוד של המותג/מוצר המפורסם.

3. תקציב שפוי!
אולי הכי חשוב – פליירים הם זולים! וניתן להדפיס מהם הרבה ולחלק בלי שום שיקול של תקציב שהולך ונגמר.

איך עושים את זה?

להלן כמה טיפים חשובים מאוד מתוך הניסיון (רק 20 שנה) שלנו:

1. מסר אחד, וברור
אסור לשדר מספר מסרים שונים. המסר חד וברור, המחיר חד וברור במידת האפשר, בתוספת אייקון או תמונה שיתנו את ההבנה המידית לגבי המוצר/השירות.

2. חזרה על המסר
החלוקה צריכה להתבצע ב-3 פעימות. סבב ראשון בשכונה, ממתינים כשבוע, מבצעים סבב שני, ממתינים כשבוע ושוב סבב. מניסיוננו זאת הדרך היעילה ביותר לדאוג לנוכחות חזקה לאורך זמן.

3. למצוא התקהלויות
ישנם מקומות ושעות בהם ההתקהלות היא גדולה: איסוף הילדים מהגנים ובתי הספר, כניסה למתנסי”ם בזמן חוגים אחר הצהרים, מרכזים מסחריים לאורך כל השבוע וכמובן בשישי לקראת הקניות לחג. כל אלו הם מקומות מצוינים להעביר את המסר ומהר, לקהל הרלוונטי, עם הפלייר והמסר המתאים.

לסיכום

העסק שלך תלוי בקמפיין פליירים טוב, כאשר מבוצע כהלכה, יכניס הרבה לקוחות ועבודה. בהצלחה!

______________
הכותב הינו מנכ”ל חברת עולם הדפוס, המרכזת את כל פתרונות השיווק לעסקים.

טראמפ הוא עדיין שם חם, אז אנחנו הולכים להשתמש בו עוד קצת,
ולהסביר לכם עוד על היתרונות של קמפיין פליירים טוב:

1. צריך לנצח דרך השטח

אחד ההבדלים הברורים שנתנו לטראמפ ייתרון ויש אומרים את הניצחון, היה שבניגוד להילרי, טראמפ היה בשטח, הסתובב, עם האנשים. שלא כמו הילרי שפחות היתה שם ויותר חיכתה בסוג של בטחון מופרז לגבי הזכייה שלה. כך גם אתם והמותג שלכם.

קמפיין פליירים טוב “שוטף” את השטח ודואג לנוכחות גיאוגרפית מאוד חזקה ובלתי ניתנת להתעלמות.

2. לתקוף בכל החזיתות

צריך לזכור את העובדה שקמפיין שיווקי הוא בעצם רצף של פעולות קידום אשר נעשות אל מול קהל היעד בכמה ערוצים, ודוחפות מסר וכיוון מסויים. קידום דיגיטלי בפייסבוק, לדוגמא, הינו ערוץ אחד (שאגב, גם שם אנחנו יכולים לעזור) של קידום.

הרעיון הוא להרחיב את פס הערוצים. וזה נעשה בשילוב של כל הערוצים המקובלים ובהחלט בעזרתו של קמפיין פליירים טוב.

3. לחפש את היתרון

מצחיק לומר, אבל דווקא בימים אלו, הערוצים הדיגיטלים עמוסים לעייפה בפרסומות אשר מתחילות לעייף ולהמאס על הלקוח, וישנה תחרות מאוד גדולה על תשומת ליבו. זמן החשיפה שלך כמפרסם הולך ונהיה קטן בגלל ריבוי המפרסמים.

קמפיין פליירים טוב משמש היום סוג של חזרה לערוץ קידום ותיק ויעיל, משהו מאוד פיזי, ממשי שהלקוח מקבל ביד, או בתיבת דואר, על המכונית או בכניסה לבית על ידית הדלת וכך יוצר יותר זמן חשיפה. ואם הפלייר בנוי ועשוי נכון, פגענו בול פגיעה במטרה.

4. הוצאה טובה

להזכירכם, אנחנו בסוף שנה, וזה זמן טוב ל”הוצאות נכונות” – הוצאות שמכניסות לך כסף, כלומר קידום, שיווק ופרסום. למה שהכסף שלך ילך למס הכנסה? תשקיע אותו בהכנסה העתידית שלך!

אוהב,
גבי – עולם הדפוס

1. ככל שיוצא יותר כך נכנס יותר

יש חוק מאוד בסיסי לחיים בכלל ולשיווק בפרט, שאומר שככל שאתה מוציא יותר תקשורות לעבר קהלי יעד, כך תקבל יותר פניות בחזרה. זה תקף לשכירים שמחפשים עבודה, לאישה אשר מחפשת בן זוג, וכמובן לשיווק של העסק שלכם.
ככל שתתקשרו יותר את המסר שלכם לקהל היעד שלכם, כך תקבלו פניות של לקוחות שמעוניינים במוצרים או בשירותים שיש לכם להציע. ומכאן, הדרך המהירה להכנסה גבוהה יותר. לכן קמפיין פליירים עובד. הוא דואג שהמסר שלכם יהיה בחוץ, אל מול הלקוחות שלכם.

2. שחקנים רצינים חוזרים על המסר

ככל שהעסק שלך מתקשר את המוצרים שלנו החוצה, וככל שחוזרים על המסר ולא מפסיקים לחזור עליו מול קהלי היעד, כך אתם מצטיירים כשחקן רציני, עסק חזק, שיודע לעבוד. הרבה קמפיינים טובים נופלים על חוסר עיקביות וחזרה על המסר.

כאשר אנו מבצעים קמפיין פליירים, אנו “שוטפים” את האיזור לפחות 3 פעמים באותו המסר, וכך נראים כשחקנים רצינים מול הלקוחות.

3. אין כמו “לידים חמים”

יש ערך מאוד גבוה לקמפיין פליירים טוב אשר מבוצע כהלכה באיזור גיאוגרפי הרלוונטי לעסק שלכם. התוצאות מגיעות, ומהר, ומגיעים לקוחות רלוונטיים שקרובים אליך ומעוניינים להזמין עכשיו, מה שאנו קוראים בשפה המקצועית “לידים חמים”.

לסיכום

אנו מאמינים שהשיווק שלכם זקוק לחיזוק עם קמפיין פליירים.

כמובן שקמפיינים בגוגל ופייסבוק הם מעולים והרבה פעמים עושים עבודה יפה, אבל אם רוצים “להפציץ” באמת עם לקוחות חדשים, כדאי להשיק קמפיין פליירים טוב שמבוצע כהלכה. מנסיונינו, התוצאות מגיעות מהר.

בייחוד היום בעולם הדיגיטלי, לקשר האישי יש חשיבות רבה בעולם העסקים. כרטיסי הביקור המודפסים משמשים תפקיד חשוב ביצירת אינטראקציה ראשונית עם אנשים פוטנציאלים. ככל שכרטיס הביקור שלך יותר מדוייק מבחינת התוכן,”לוחץ על כפתורים” ומעוצב בצורה מרשימה, כך גובר העניין של האדם מולך בך או בשירות שלך, והסיכוי לשיתוף פעולה גדל.הקשר האישי מנצחהקשר האישי מנצח
לכן, כאשר אנו בונים כרטיס ביקור ללקוח, ישנם מספר פקטורים עיקריים שאנו נותנים עליהם את הדעת:

1. מה רוצים לשדר?
הרעיון הוא להתקרב כמה שיותר לערכי המוצר והמותג של הלקוח. אם הכרטיס עבור סטארט-אפ לדוגמא, אנו נדבר בשפה האינטרנטית במידת האפשר ונציג חדשנות על ידי צבעים מתאימים ואולי חיתוך יחודי, שמראה שחושבים מחוץ לקופסא. פחות שמרנות, הטבעות זהב וכדומה.

2. איך להעביר את המסר?
בעלי עסקים רבים מפחדים לספר סיפור בכרטיס הביקור, ונצמדים רק לטקסט השמרני המוגבר של השם, התואר ופרטי ההתקשרות. במיקרים רבים זה פספוס כי ניתן להוסיף הרבה אמירות אישיות, מסר מיוחד, ציטוט או האני מאמין של האדם או העסק, אשר בוודאות ישאירו חותם משמעותי יותר מאשר עוד כרטיס שמרני רגיל.

3. תוסיפו תמונה
הרבה פעמים התמונה היא הקלף החזק. ישנם אנשים רבים שהם נאים ומרשימים, שלא מבינים שניתן להשתמש בדמות שלהם כדי לקדם את המטרות שלהם. אל תתבישו לפרסם את הדיוקן שלכם. הממשות תעלה ואתם תיזכרו לאורך זמן, כאשר האדם יחפש אתכם מתוך ערימה ענקית של כרטיסים, אתם תיבלטו שם ויהיה הרבה יותר קל לאתר אתכם וליצור קשר. נקודה למחשבה.

4. יוקרה ואיכות
השבחות נייר ותוספות מיוחדות יגרמו לכרטיס שלכם לבלוט ולשדר יוקרה ואיכות. בעולם המתקדם של היום ישנן שיטות וטכניקות מגוונות שיעשו את העבודה בעניין. החל מלקה סלקטיבית שמבליטה אלמנטים מסויימים בכרטיס ועד סוגי נייר מיוחדים עם הבלטות והטבעות כסף או זהב. השמיים הם הגבול – ואנחנו נביא את הגבול כמה שיותר קרוב אליכם.

זהו, עכשיו נותר רק לעצב, להדפיס ולחלק אותם בצורה נרחבת ככל האפשר באירועים, כנסים, פגישות בתוך מעטפות של העסק ובעצם בכל הזדמנות אפשרית. זיכרו: כל שתוציאו יותר, יכנס יותר!
תנו לקשר האישי לנצח!!!

לכל שאלה ועניין, התקשרו אלי: 052-3325625 – גבי

קמפיין פליירים טוב הינו השלמה של הקמפיין און ליין שלכם

בעלי עסקים רבים מפסידים כוח בשיווק שלהם משום שהם משקיעים באפיק שיווקי אחד עיקרי, ולא רואים את הייתרונות של חיזוק ומתן כוח באפיקים שיווקיים נוספים כחלק מתהליך עמוקהשלמת קמפיין האון ליין שלכם יותר של חשיפה וחזרה על המסר.

הקמפיינים היום באון ליין (גוגל, פייסבוק, אי-מיילים) מאופיינים בהשקעה לא מבוטלת של משאבים מבחינת כתיבה שיווקית, הקמה של דפי נחיתה וגרפיקה. בעוד שהדברים הללו הכרחיים, ובהחלט נותנים תמורה, אנו ממליצים כדרך קבע להוסיף עוד נתבך לקמפין באון ליין בצורה של קמפיין פליירים אוף ליין.

זה די פשוט: המסרים כבר נמצאו ונכתבו, הגרפיקה כבר קיימת. כל מה שצריך זאת התאמה גרפית קטנה ויש לנו ביד עוד פלטפורמה שיווקית חזקה שיכולה לתת הרבה כוח ורוח גבית לחשיפה מול קהלי היעד במיקומים גיאוגרפיים, בכניסה לגני ילדים ובתי ספר, במקומות בהם יש התקהלויות, בחגים ואירועים קהילתיים, אתם יכולים וצריכים להיות נוכחים עם קמפיין פליירים יעיל, שמחזק את המסר שלכם אל מול קהל היעד שלכם. בהצלחה!

הפלייר שלך יכול להיות יעיל כמו איש המכירות התותח שלך!

כאשר אני שומע מישהו אומר “עשיתי קמפיין והוא לא היה מוצלח” אני תמיד חושב לעצמי: מעניין האם יודעים לשים את האצבע על הבעיה האמיתית. פעמים רבות אני בטוח שלא.פלייר יעיל כמו איש המכירות שלך

הדבר החשוב ביותר בקמפיין שיווקי טוב, שממיר לקוחות ומניע לפעולה, הוא לדרוש את המכירה.

מה זה לדרוש את המכירה?

אנשי מכירות טובים הם אלה שמסתכלים ללקוח בעיניים ודורשים ממנו לקבל את ההחלטה הנכונה, שהיא כמובן לרכוש את המוצר או הפתרון שהם מוכרים, מתוך אמונה שהוא אכן טוב ומתאים ונחוץ ללקוח. כך גם הפלייר שלך צריך להיות.

כדבר ראשון, צריך לאפיין את קהל היעד וליצור הזדהות ויזואלית במידת האפשר. אם הקמפין הוא עבור אמהות לילדים שמתקשים בחשבון, ישר לשים תמונה של אישה בסביבות גיל 40, עם פרצוף מתוסכל או מיואש, ועדיף עם ילד ברקע. זה עובד. זה יוצר הזדהות. זה אומר לה שאנחנו מבינים אותה ומדברים אליה.

לאחר מכן, חשוב ללחוץ לקהל היעד הזה על הכאב. בכאב אנו מתכוונים לבעיה שמפריעה, שמטרידה ורוצה לפתור, ולא להתבייש או ללכת סביב סביב. ללחוץ! שיכאב! שיבין שיש בעיה!

לאחר מכן, לספר (לא יותר מידי, ועדיף עם קצת מיסתורין) על המוצר או פתרון שלנו והיעילות שלו בפתרון הכאב.

ולבסוף, וחשוב ביותר, לדרוש את המכירה! לתת הוראה מדוייקת ככל האפשר מה עליו (או עליה) לעשות כדי להשיג סוף סוף את הפתרון, ועכשיו. לא לשאול, או לבקש. לדרוש!

בברכת קמפיין מוצלח!

לכל שאלה ועניין דברו איתי: גבריאל – 052-3325625

לפרטים נוספים מלאו את טופס הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

צרו עמנו קשר
צרו קשר